Stark tidak menunjukkan keseriusan melawan Love dan Rose. Lilinette mula menembak tanpa izin Stark, tetapi serangannya tidak berkesan. Akhirnya, Love menyerang Stark dengan Zanpakuto-nya, dan Stark jatuh ke dalam lautan api.