Cea mai mică şansă
Din cauza lui Jerry Tom îşi pierde opt din cele nouă vieţi şi foloseşte magia pentru a le recâştiga. Dar se alege cu opt versiuni fantomatice ale lui însuşi şi caută o vrajă cu care să scape de ele.