Cina e servită
Rick şi Ginger pleacă de acasă iar Tom şi Jerry îşi invită iubitele pe Toodles şi Toots la o cină romantică. Dar lucrurile nu merg conform planului şi cina se transformă într-o bătaie cu mâncare.