Tuffy, dragul meu
Jerry şi Tuffy se pregătesc de o reuniune de familie dar Jerry îl uită pe Tuffy acasă. Tom crede că Tuffy va fi uşor de vânat însă micul şoricel îi face viaţa tare grea până se întoarce Jerry!