Şoricelul bântuit
Tuffy îi angajează pe Tom şi Jerry să investigheze fantomele care-i bântuie casa. La început detectivii cred că Tuffy îşi imaginează totul dar apoi îşi dau seama că fantoma era un chiriaş şobolan.