Perturbarea somnului
Rick îi cumpără lui Ginger o saltea nouă ultramodernă. Tom nu are voie să doarmă pe ea dar Butch îl convinge să încerce. Jerry se joacă cu comenzile salteaua scapă de sub control şi distruge casa.