Petrecere cu fantome
Vrăjitoarele au plecat în vacanţă dar planurile de odihnă şi relaxare ale lui Tom sunt zădărnicite când nepotul lor fantomă Grayson vine şi dă o petrecere-monstru pentru fantome.