Excursia
Rick şi Ginger îi iau pe Tom şi Spike în vizită la mătuşa lui Ginger. Aici, Spike e terorizat de un câine dintr-o rulotă, iar Jerry şi Tuffy au necazuri când rămân închişi în valiza lui Rick şi Ginger.