Un caz blestemat
Tom şi Jerry sunt angajaţi de Dutch să găsească rubinul blestemat a cărui lipsă îi aduce lui Dutch ghinion. Cei doi o găsesc pe hoaţă Roxie dar află că şi ea e afectată de blestemul rubinului.