Motanul şef
Tom şi Butch participă la un concurs pentru cel mai bun vânător de şoareci şi trebuie să-l prindă pe Jerry. Butch descoperă că Jerry e un adversar dificil şi nici Spike şi Tyke nu sunt prea comozi.