Micul Mac-Mac şi domnul blănos
Grădina vrăjitoarelor e distrusă şi Tom pune o capcană ca să prindă vinovatul. Mac-Mac îl ajută dar fără să ştie el e vinovatul pe care Tom vrea să-l captureze.