Sentimente ambalate
Dr Bigby lucrează la o poţiune de dragoste şi Jerry e stropit din greşeală când Napoleon vrea s-o folosească împotriva lui Tom. Napoleon trebuie să-l împiedice pe Tom să mănânce un Jerry îndrăgostit.