N-ai creier, nu câştigi
Dr Bigby creează o cască uimitoare care-l transformă pe Tom în geniu. Acum Napoleon Jerry şi Hamster colaborează pentru a-l opri pe Tom care a început să construiască o armă de distrus şoareci.