La ce eşti alergic, băiete?
Spike pare să fi dezvoltat o alergie la Tom aşa că Rick îi ia lui Ginger o pisică hipoalergenică pe nume Glory. Glory pare de treabă dar în secret le face viaţa amară lui Spike Tom şi Jerry.