O pisi-catastrofă
Bigby inventează o armă anti-asteroizi. Tom capătă superputeri electrice după ce cauzează o pană de curent. Acum Jerry trebuie să lupte cu Tom dar şi cu un asteroid care vine drept spre laborator.