Conducta
Tom şi Jerry scapă inelul lui Ginger şi Jerry coboară pe ţeavă după el. Dar ţeava duce în canalizare şi de acolo pe plajă! Rick şi Ginger nu trebuie să folosească apa până când inelul nu e găsit.