Daţi-i zor!
Tom şi Jerry Trebuie să culeagă un ingredient pentru vrăjitoare înainte de asfinţit. Dar Tom o vede pe Toodles şi îşi uită repede misiunea luându-se la întrecere cu Butch pentru inima lui Toodles.