Bot-Y-gardul meu
Dr Bigby îl upgradează pe Bot. Când Tom intră în laborator şi declanşează sistemele defensive ale lui Bot acesta terorizează pe toată lumea şi Jerry trebuie să-l dezactiveze fără să-i facă rău.