Spike e şcolit
Din cauza lui Tom Spike e trimis la şcoala de dresaj şi Jerry rămâne fără protector. Când Spike se întoarce Tom încearcă să-l scoată din nou din pepeni dar Jerry îl ajută să-şi păstreze calmul.