Naivitatea lui Tom
Butch îl păcăleşte pe Tom să schimbe locul cu el şi Tom ajunge motan vagabond. Dar Butch descoperă că nici viaţa lui Tom nu e aşa grozavă când Jerry îl necăjeşte şi Ginger îl umileşte cocoloşindu-l.