Oglinda magică
Hildie şi Beatie aduc acasă o oglindă care prezice viitorul. Aceasta îi arată lui Tom un viitor care nu-i place şi Tom face tot posibilul să-l evite dar nu reuşeşte decât să înrăutăţească lucrurile.