Copoi sau consecinţe
Butch şi o veveriţă detectiv le fură clienţii lui Tom şi Jerry folosind tehnologia pentru a soluţiona cazuri. Tom şi Jerry îi provoacă la o competiţie pentru a găsi cufărul unui peştişor auriu.