Dureri de burtică
Mac-Mac îşi găseşte scăldătoarea spartă şi cere ajutorul lui Jerry ca s-o repare dar sunt deraiaţi de mirosul delicioasei mâncări chinezeşti a lui Tom. Şi o prăjitură cu răvaş îi aduce lui Tom noroc!