Croazieră cu peripeţii
Pe un vapor de croazieră, Jerry şi Tuffy se duc să exploreze bufetul şi-i lasă pe Spike şi Tom în cameră. Şoriceii se întâlnesc cu Meathead, mâţa de pe vapor, care-i terorizează pe toţi patru.