Unicul
Detectivii Tom şi Jerry sunt angajaţi de căţeluşa Polly ca să-i recupereze zgarda de la dulăul Barkley. După câteva necazuri cu hingherii şi un gard electric Barkley se îndrăgosteşte de Polly.