Spargerea
Rick îl lasă pe Spike să apere casa de hoţi iar Spike îi antrenează pe Tom şi Jerry să-l ajute. La început nu par să se descurce dar curând se dovedeşte că hoţii nu ţin piept trioului distructiv.