Oasele dispărute
Spike le cere ajutorul lui Tom şi Jerry ca să-şi găsească oasele dispărute. Suspectul principal e un popândău… dar se pare că Tyke dezgropase oasele tatălui său ca să-i facă un cadou de ziua lui.