Marek vine cu Alice. Nu o poate ierta pentru aventură. Ea spune că este lipsit de emoții și se comportă ca un terapeut acasă. Marek își descrie interesul pentru Sandra, dar spune că nu este vorba despre sex. Alice răspunde furioasă.