Jana și Michal spun că au decis să păstreze copilul, dar ea are un avort spontan în biroul lui Marek. Marek îi cere soției să ajute la îndepărtarea patei de pe canapea. Ei se ceartă și ea recunoaște o aventură datoriă egoismului lui.