Marek rămâne la distanță cu Jana și Michal. Jana spune că s-au despărțit pentru că în timpul sexului Michal a amenințat-o. Ea spune că vrea să divorțeze,iar Michal îi mărturisește dragostea pentru ea și o roagă să nu-l părăsească.