Jana vine singură. Ea își descrie antipatia față de tandrețea lui Michal și spune că preferă sexul dur. Ea plănuiește să se întâlnească cu șeful ei pentru sex. Marek crede că îi place să-i rănească pe alții. Îl sună pe Michal.