Antrenorul Lindei vrea ca ea să se îngrașă, dar ea refuză. Ei vorbesc despre relația ei cu tatăl ei fotograf. Marek îi arată Lindei cartea de modele a tatălui ei și spune că se luptă inconștient cu ei pentru favoarea tatălui ei.