Marek se învinovăţeşte pentru Igor; ar fi trebuit să-l împiedice să se alăture armatei. Dita îi spune că, în ciuda prieteniei lor îndelungate, abia dacă îl cunoaște. Ea îl încurajează pe Marek să-și rezolve dilema cu Sandra.