Michal se simte jenat pentru că și-a mărturisit dragostea pentru soția lui în urmă cu două ședințe. Jana spune că a dormit cu șeful ei. Marek spune că creează conflicte intenționat. La sfârșit, Michal o plesnește și pleacă.