Klára este într-o piesă cu pacienți dintr-o clinică psihică. Marek îi apreciază activitățile, chiar și faptul că a apărut goală. Mama ei este îngrozită. Argumentul se îndreaptă spre criza lor conjugală. Copiii spun că vor să plece de acasă.