Întâlnire la miezul nopții
O fată bogată se revoltă împotriva părinților ei devenind damă de companie. Într-o noapte, ea ajunge la un hotel unde are „întâlnire” cu un client și descoperă că acesta e nimeni altul decât tatăl ei.