Marek și soția lui o vizitează pe Dita și se ceartă. Dita le sugerează celor doi să încerce terapia „imago”. Alice vorbește despre aventura ei și despre relația lui Marek cu Sandra. Marek își acceptă parțial argumentele. Dita cere răbdare.