Marek se ceartă cu soția sa. Astăzi, Sandra spune că s-a împăcat cu iubitul ei și că plănuiesc să se căsătorească. Marek e sceptic. Sandra își descrie dorințele sexuale și spune din nou că este îndrăgostită de Marek, care o respinge.