Marek vizitează un vechi coleg pentru a-și împărtăși îndoielile profesionale, lipsa de răbdare și încredere. Dita pune la îndoială relația lui cu Sandra. Marek descrie conflictele cu fiica sa și spune că căsnicia lui este în criză.