Sandra îi spune psihologului ei Marek Pošta despre cearta cu iubitul ei, după care s-a culcat cu un bărbat necunoscut. Marturisește că este îndrăgostită de Marek. El susține că nu ar încălca niciodată relația medic-pacient.