Jana ajunge singură, dar fericită. Ea nu și-a dorit copilul, dar își pune la îndoială lipsa de emoții. Michal sosește și o suspectează că flirtează cu Marek, care îi sugerează lui Michal să ia în considerare terapia individuală.