Prețul dreptății
Când legea nu pedepsește un fermier care se poartă urât cu caii lui Myrl Redding și cu slujitorul său indian, Redding ia situația în mâini.
Când legea nu pedepsește un fermier care se poartă urât cu caii lui Myrl Redding și cu slujitorul său indian, Redding ia situația în mâini. Tributar propriilor sale instincte legate de bine și rău, Redding inițiază o luptă pentru dreptate.