În căutarea trecutului
O tânără amnezică e martoră la asasinarea brutală a mamei și fraților ei. Când memoria începe să-i revină, își dă seama că asasinul e chiar tatăl ei.
O tânără suferind de amnezie e martoră la asasinarea brutală a mamei și fraților ei. Când memoria începe să-i revină, își dă seama că asasinul e chiar tatăl ei și că acesta vrea s-o omoare și pe ea.