Atac la maternitate
O dramă inspirată de incidentul ce a avut loc la Spitalul Alta View din Utah, unde un bărbat a ținut ostatici oamenii dintr-o maternitate. El vrea să-l ucidă pe doctorul Garrick, care i-a distrus viața când i-a sterilizat soția.