Vrăjitoarea de la amiază
Eliška vrea să o ia de la început și se întoarce în satul soțului său împreună cu fiica ei. La prima vedere, mediul de acolo și vecinii par de treabă. Însă începuturile tind să aibă și o parte întunecată...