Marek îi spune în cele din urmă Sandrei că este atras de ea. Ea este surprinsă și îl roagă să stea lângă ea. Ea îi povestește despre experiența traumatizantă a pierderii virginității cu un bărbat în vârstă, experiență ce i-a făcut rău.