Marek o vizitează pe Dita. Ei vorbesc despre trecutul lor, inclusiv despre apartenența Ditei la partidul comunist. Marek reflectă asupra divizării personalității oamenilor în cadrul totalitarismului recunoaste ca este indragostit de Sandra.