Linda spune că s-a îmbătat și s-a culcat cu un străin. Ea își amintește accidentul, inclusiv sentimentul de libertate imediat după aceea. Ea merge la toaletă, unde ia o supradoză de somnifere, apoi se prăbușește în biroul lui Marek.