Marek este vizitată de o gimnastă, Linda, care are nevoie de confirmarea că este bine mental. Cu brațele în ghips după ce a fost lovită de o mașină în timp ce era pe bicicletă. Marek crede că ea ar fi putut provoca accidentul intenționat.