Fiica lui Marek, Klára, vine în biroul lui. O cunoaște pe Linda și despre aventura mamei ei. Ea își mustră tatăl pentru că i-a neglijat căsătoria. Marek își vizitează apoi fiul Jan la universitate. El face aluzie la criza lui conjugală.